moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Wednesday, December 16, 2009


yei...dah tiba waktu lunch ari ni...emmm malas nk g makan...dh makan koi sebelas td...bos plak dh kuar blehh la aku layan blog aku jap..dok search2 aku jumpe gambo tali leher...huhuhu menarik gitu...pada aku rr..lei gak la aku cuba buat nanti...aku tak pernah pun ikat tali leher ni...hubby aku buat sendiri jer...selalu tengok kt movie tu macam seronok jer ikat tali leher tuk hubby...hehehe...romantis gitu...tapi aku tak pernah cuba pun...maklum la..doludolu waktu sekolah,aku bukan pengawas...jadi aku ni terkecuali la daripada dapat mencuba memakai tali leher...
jadi kepada sesapa (termasuk aku)nk belajo cara2 mengikat tali leher bleh tengok gambo ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails