moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Thursday, December 31, 2009

World Of Tambun @ Sungai Kelah

Esok Start cuti...huhuhu..seronok betui bulan 12 ni ...asyik cuti 3 hari jer..huhuhu..aku dgn Hubby aku tak la plan apa2 tuk minggu ni...sebab ari Sabtu nak Ke 1 Utama..nufnang punya program...aku dapat jemputan..tu yg nak ke sana tu...Alih2 tadi dapat kol dari kakak aku kata ada tiket free world of Tambun kat ipoh nun..."FREE" menarik tu...ye la minggu lepas dah ke Melaka...maklum la kalu dah berjalan-jalan ni paham2 le duit kompem macam air...ni blom aku g daftar anak aku g tadika lagi ni...jadi bila dgr free ni seronok gak la nk g...huhuhu..tapi tetiba akak aku kol lek katanya...adik aku silap tengok tiket...cis...tapi tak pa la...esok tak yah le kemana-mana...tup2 akak aku kol lagi ajak g sungai kelah plak...ok gak...cadangan tu...kat sungkai...tak la jauh sgt aku rasa...hubby aku pun kata ok...ok jer la...so...esok jumpa parent aku kat Sungai Kelah......






with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails