moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Sunday, December 13, 2009

pau sedap



sarapan pagi ni dengan kuih pau saje...pau segera...kawan hubby aku punya...pau nur iman..aku pun tak tau depa meniaga sampai mana..kalu korang nk tau lebih lanjut kol la sendiri... 0166332216 n 0163804370(nur enterprise)saja nk promote...org melayu punya product...daripada makan pau yg namanya melambangkan islam(aku tak nak la sebut nama pau tu)tapi hakikatnya keluaran kilang cina...huh..korang cuba la pau ni..memang sedap..tolong la war2kan kat kengkawan lain...kepada yg dah tau...betulkan cakap aku..sedapkan...

1 comment:

  1. saya sekeluarga pun suka pau nur iman nih..
    sedap betul! kat mana kilang/kedai nur enterprise?

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails