moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, December 4, 2009

sup ketam ala kadar




Yummyyummy....ni nama dia sup ketam ala kadar ...hehe..sup terkejut....kuikuikui...aku sebenaqnya plan nk buat masak lemak cili api tapi bila aku amik anak aku kt nusery haritu sehari b4 raya ...mak oi...bukan main panas badan dia...tokojut gak la aku...demam plak anak aku...so..since aku pun dh bli ketam ,aku pun tukaq plan ler...masak le sup ketam...org tua2 kata kalu demam elok makan sup ketam...betui ke? aku pun tak tahu sejauh mana kebenarannya...aku tk pulak buat researh...hihihi...tapi alhamdulillahla....selera la anak aku makan sup ala kadar aku...ye la sup tak berdaun sup...aku masak main taram jr...nk turun g kedai malas dah...esok tu aku bangun tido alhamdulillah la ank aku dh tak panas dh aku seronok ler...tapi masuk jer tengah hari...mak...aiiii...pannnass bukan main lagi..takut aku...trus bwk g klinik..huhu blek kg pun mcm tak best jer cik tasnim demam...layu jer dia...hanya sesekali jer dia semangat pastu layu lek...sodih tul aku nengoknyer...4 hari gak la dia domam...raya pun mcm tak raya..yo la dok jago ank domam ....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails