moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, December 11, 2009


Alhamdulillah...hari ni hari Sultan Selangor...so aku cutiiiiiiiiiiii...best gler...hubby aku ada kos kt KL...jd aku jer la kena melayan ank kt umah sengsoang...tak per yg penti aku cuti...satu hari aku duduk mengadap laptop..dapat la aku jelajah blog2 yg lain...kalu ada hubby aku jgn harap ler aku dapat nikmati seperti arini...tasnim pun tak brapa nk kacau aku...aku bukak jer tv dia pun negok jer la...sesekali jer dia kacau...pagi2 lagi aku dah mengemas...siap jer kemas trus ler ngadap bende alah ni...khusuk punya khusuk mengadap tepat koi 2 petang tadi tasnim berbunyi.."ibu nak makan nasik " huhuhu...aku baru perasan...yg aku tak masak lagi...huhuhu...baguih betui ibu tasnim ni...pastu aku pun mula la memasak....masak yg simple2 jer...bg tasnim makan ...pas tu aku pun teruskn aktiviti aku la....ingat arini nk g kedai tupperware...skang ada sale...tapi sebab seronok sgt dapat update blog...langsung ku biarkan saja hasrat aku yg sebenar tuk arini...tak per sok bleh g lagi...aku pun tak tau ntah2 kedai tupperware tu pun tutup...maklumla...cuti...aku mengadap sampai hubby aku balek...huhuhu..mujuq la aku dah siap masak...cuma nk bancuh air jer...small matter...silap2 hubby aku minta air suam jer....huh lagi ler baguih...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails