moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Sunday, December 13, 2009

jom layan wayang


huaarrrghhhh...letih sgt...cuti 3 hari pun masih rasa letih...huh...hari Jumaat bukan main lagi layan blog org....hari Sabtu tak sempat nk bukak blog pun...hubby cuti jgn harap nk bukak..huhu..dh la 3G KT UMAH AKU MACAM HAMPEH...bengang gler...nk bukak kejap pun payah...hari Sabtu ingat nk keje...keje kt opis melambak...hubby plk ajak g jemputan kawin kt selayang...tak jd masuk opis...aku g la makan kenduri...makanan not bad...sodap g tu...biasala org zaman sekarang kalu buat kenduri besar2 mesti makan dier pun sodap2...emmmm koyang perut aku...pgi tu plak aku dh la buat sarapan beehun goreng n nasi goreng...pergh ..kenyang ..memang kenyang...lari diet aku...huarrrgghhh

beehon goreng...yummyyummy

nasi goreng...

emmm..mana la tak penuh perot aku ni...nasi goreng tu tuk anak aku sebenonye...sebab beehon goreng tu pedas...kang dia tak nak makan plak...tapi tup2...cik tasnim umairah makan skit jer...hhuh...masuk jugak dalam perot aku akhirnya...biasalakan...nk buang syang...jd masukla dlm perut aku...

makan plak kt umah kenduri lagi la bertambah koyang...pastu lepak jap kt umah mertua kat Cheras...dah janji dgn Tasnim nk g layan cter katak tu..kami pun g la Midveley...perghh bukan main ramai lg org...biasala malam minggu kompem wayang penuh...tengok plak beratur panjang lagi la semangat nk layan tu makin pudar...pastu puk tasnim tengok esok hari ahad...dah dia merajuk...nk tengok jugak...kuar Midveley trus ke jj bukit tinggi...tengok kat screen dah full..tapi nk layan ank punya pasal...g tanya kaunter..ada kosong tapi kat depan sekali...huhuhudah cik Tasnim nk tengk sangat...depan pun depan lah...sakit gak la kepala den ni...yg penting dia happy..aku sempat gak la snap cter tu...marah hubby aku...aku sebenoynye nk amik vedio..tapi tersilap plak...tersnap...hampeh takut gak la...takut kena marah...maujuq org tak perasan...

gambo yg aku tersnap...

3 comments:

  1. wah Tasnim dah pandai layan movie ya..hari sabtu tu pon kami ke Midvalley, hahahaha..xjumpa pula ya;)

    ReplyDelete
  2. kejap jer singgah...tengok kat wayang tu ramai sgt beratur nk beli tiket trus kuar g jj bukit tinggi...layan kt bukit tinggi jer

    ReplyDelete
  3. amboii hg ajaq tasnim g berhibur jerrr he he

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails