moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, December 11, 2009

tasnim dan akim


anak aku cukup suka kat akim...lagu akim pun dia dh bleh nyanyi skit2...huh anak2 zaman skang bukan main lagi...dh pandai kenai artis...setiap hari tak lekang lah mulut dia sebut nama akim...kalu dengar jer lagu akim trus tersipu-sipu malu...ehmm bukan main lagi...skang aku plak dh jumpa blog akim...lagi la dia seronok...bleh dengar lagu akim sambil tengok gambo akim...huhuhu..bukan main lagi.."tak...munkin kupersaya.."itulah ayat yg tasnim slalu nyanyi...dgn pelat dia...huhuapa yg menarik kt akim ni ek? aku pun tak pasti...yela setiap manusia ada kehebatan masing2...itu tak dinafikan...apa keistemewaan akim sampai ank aku minnat sgt kt dia..aku sendiri pun tak tau....dah ank suka...aku pun jd suka...
jadi akupun upload la skit gamgo akim tuk tatapan ank aku...

emm tengok akim pakai baju melayu ni...memang nampak kecutetan dier...hahaha..patut la tasnim umairah suka ...baru nk masuk 4 tahun...dh ada artis kegemaran...semoga akim sukses sokmo...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails