moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, January 15, 2010

TUDUNG GIVEAWAY CONTEST


Arini aku bangun awal skit dari biasa...aku dok syok2 layan blog2 kengkawan lain ....maka aku terjumpa blog ni....Actualy ari last date contest..cuma tak der koi brape jer last joint.makanya blom masuk 16 aribulan lagi.....jadi aku pun teringin nak joint rrr..mana nak tau rezeki org terakhir....jom joint....kalu korang sempat rrrr...



"Sebenarnya dh lama nak buat contest ni,tapi masa tak mengizinkan.bila tengok kawan2 buat contest rasa seronok pulak.so kawan2 sekalian marilah join contest "Tudung Giveaway Contest".nk buat model bertudung dh ramai sgt buat contest tu. Jadi kita buat lain,sila lampirkan gambar "Saat Percutian Indah Anda"

Empunya blog cuma menginginkan mana2 gambo percutian kiter...makanya....kalu cantik ker tak cantik ker dimata korang...tapi kalu cantik dimata empunya blog makanya....rezekila org yang tepilih tu......makanya...aku mempertaruhkan gambar ini....
*
*
*
*
*



*

*

*

Gambor ni disnap pada tahun 2009 didalam Cable Car Langkawi.Aksi aku masa salah sorang kawan aku nak termuntah semasa turun dari Cable Car tu....Aksi aku gelakkan die...dan cuba nk kuar dari Cable Car tersebut....kuangkuangkuang....ok...korang sempat nak joint? klik sini kalu nak tau syarat2 penyertaan.

with love

1 comment:

  1. ok dah check rasanya tertinggal satu kot, jd foloower...kalau follower nama lain bagi tahu ya

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails