moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Sunday, January 10, 2010

Nuffnang Friso Gold Family Day Out Experience


Kizsport & Gym begitu meriah sekali dengan kehadiran lebih 80 bloggers yang menyertai contest "curious kids need to be tough inside" yang dianjurkan oleh Nuffnang dan Friso Gold.Aku salah seorang blogger yang joint contest ni dan dijemput untuk memeriahkan event tersebut.Dengan jemputan dari Nuffnang membuatkan aku bersemangat untuk turut serta,mana nak tau mungkin aku salah seorang peserta yang bernasib baik(huhuhu).Biasalakan masuk mana-mana contest pun mesti mengharapkan kemenangan..tapi menang kalah adat pertandingan...yang penting berani mencuba.que please.. daftar dulu...

Event start pukul 10 pagi,jadi kena la awal skit sampai dari masa event bermula.Masa aku sampai pun dah ramai bloggers yang menunggu di depan kaunter pendaftaran.selesai jer daftar anak aku Tasnim Umairah dan kanak2 lain pun turut meluru masuk untuk bermain mainan yang ada di dalam kizsport & gym tersebut.
gembiranya....
khas untuk kanak2 bawah 3 tahun...

First time masuk dalam Kizsport & Gym wow...memang meriah...anak aku dan kanak2 lain,masing-masing berlari-lari kegembiraan.Pelbagai jenis mainan yang ada untuk semua kanak-kanak mengikut peringkat umur.Tetapi ada juga kanak-kanak yang bermain ditempat yang tidak sepatutnya.seperti anak aku yang masih dibawah lingkungan umur 3tahun,tapi sibuk dengan permainan gelongsor yang pada aku cukup tinggi.alhamdulillah..peralatan yang digunakan disana sememangnya penuh dengan ciri2 keselamatan.Lagipun disana terdapat kakitangan yang menjaga keselamatan kanak2 yang sedang bermain.Jadi ibu dan ayah tidak perlu risau dengan keselamatan anak2 masing2.


Selain bermain dengan mainan yg ada disana pihak penganjur juga turut menyediakan pelbagai aktiviti untuk semua yang hadir.Aktiviti yang disediakan untuk kanak2 adalah mengikut peringkat umur.Jadi semua kanak2 yang hadir dapatlah bergembira bersama.

pihak penganjur juga turut menyediakan taklimat mengenai friso gold untuk ibu bapa yang hadir.banyak maklumat berguna disampaikan oleh kakitangan friso gold.Hubby aku mendengar talks tersebut dari mula hingga selesai ....syabas untuk hubby aku...dapat pillow sebab berjaya menjawab soalan yang dikemukakan oleh pihak friso.

antara menu yang disediakan....emmm yummyyumyy..
seleranya.....

Magic show time tuk semua ...wow...memang seronok buat kanak2 yang hadir....
Congrats to Littlemama

selesai persembahan magic pihak penganjur mengumumkan 10 nama2 pemenang yang berjaya mendapat voucher hasil dari nukilan mengenai "courius kids need to be though inside "Aku pun ternanti-nanti nama aku tersenarai...huhuhu tapi yang nyata tiada....grand prize untuk contest ni dimenangi oleh Littlemama.wow...best giler dapat g Hongkong tu...
walaupun aku tak menang apa2,tapi dapat joint event yang meriah macam tu dah cukup gembira bagi aku..terutamanya kegembiraan buat anak aku.Tak lupa juga buat blogger2 yang lain.Best sangat dapat jumpa face to face dengan blogger2 yang lain.Walaupun aku ni blogger baru tapi semua yang hadir tak kira yang lama atau baru semuanya frendly belaka...sebelum balik semua yang hadir dapat goody bag dari pihak penganjur...itu yang mahai tu.... Thanks a lot buat Nuffnang N Friso Gold(Duth Lady)

with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails