moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, January 8, 2010

Tahun 2010


Bila tengok jer nombor 2010…huh rasa macam gerun jer…skang ni mase cepat jer berlalu….pejamcelik pejam celik..tahun pun bertukar…maka umur pun bertambah la….huhuhu…arini pun dah hari ke 8 kita di tahun 2010...

Diawal tahun ni sume org sebok dgn azam tahun baru…azam tahun2 yg lepas tu tercapai ntah ke tidak…hanya diri sendiri jer yg tahu..huhuhuhu…aku pun tak terkecuali la…tiap2 tahun ada azam baru…alhamdulillah…ada juga yg tercapai la….salah satu azam tahun 2009 yang tak tercapai - nak turunkan berat badan....huh tension.....dah diet pun pun badan masih cang gitu gak..makin naik ada la....

Jadi bila dah masuk tahun baru ni kena la smbung mana2 azam yg tak tercapai tu....

Azam tahun 2010? emmm apa ek yang aku nak tambah dalam list aku..nak tambah ank ke...huhuhu..jeng2..InsyaAllah....emmm sejak2 dah ada blog ni mesti la aku Nak jadi salah sorang pemenang contest blog .....tak kira la dari mana2 contest... kalu dapat menang dari contest Nuffnang …lagi la seronok..huhuhu…maklum la aku baru jer bln 11, 2009 ari tu buat blog ni…jadi target aku mesti nak menang kalu masuk contest…huhuhu bleh menang ke? ...cayyok2 tuk diri aku sendiri...

selamat datang tahun 2010




with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails