moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Thursday, January 7, 2010

sungai klah hotspring-part 2


laponyer...sampai jer...kami trus makan...lapo beb...blom sarapan g..bebudak kecik tu trus g main air...

terpaksa buat part 2 sebab aku baru dapat gambor ni dr fb....ni baru ada gambo aku n family aku...aku pakai hp jadi malas le nak amik banyak2....
ni aku tambah lagi buat kenang kenangan....

ni ha....mak aku,kaklin adik2n ank buah aku....kakcik n abg ain tak dak dalam gambaq..sebab mood kakcik tak brapa nak ok....rupanya dia pregnant....dia pun baru tau...tahniah buat kakak aku...

tasnim umairah ler yg paling seronok...main air sampai kecut satu badan...nasib baik tak demam...muka ja bertambah gelap..huhuhu


modelbaru...huhuhu...ni la tempat merebus telur...sempat aku n kaklin jadi model...model tuk blog aku jer...hahahha


2 anak dara sunti...tu dok syok berendam dalam air panas...berendam satu badan syok gler....

with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails