moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, January 4, 2010

Juaranya bukan aku....huhuhuhuhu perasan beb...



Berakhirlah sudah contest daripada Nuffnang....Yang pasti aku bukanlah salah satu daripada pemenang...jauh sekali nk jadi juara...huhuhu...sedih betoi la....tapi tak pa...nanti ada lagi contest aku akan masuk...cayocayok...untuk diri aku sendiri...Walaupun tak menang tapi dapat gak ole2 dari Friso gold tu...ok la kan...dapat pillow...hubby aku jawab soalan n laudry bag... sebab anak aku berani plak dok menari-nari suka hati kat depan tu...

First time g event yang macam ni memang seronok....b4 ni aku tak pernah nak joint bende2 cang gini...maklumla jenis tak reti nak bergaul dgn org...aku tau dunia aku jer...teruja gak la aku...tengok aksi-aksi anak aku dari mula dia sampai hingga la nak balik ...excitednye dia main....



Aku sampai b4 koi 1o pagi...nampak macam tak brapa ramai lagi...Dalam koi 1o lebih tu bila dah start pendaftaran baru nampak makin bertambah-tambah peserta yang hadir...Aku ni sebenarnya tak pernah masuk pun Kizsport & Gym sebelum ni...1st time masuk dalam tu....wow...memang kelassss u....jangan kata anak aku...aku pun naik teruja...

Bila dapat masuk jer dalam Kizsport & Gym tu berlari ler anak aku excited nak main mainan yang ada kat situ......huh..bagiuh jugak...


dari koi 1o.30 pagi sampai lah hampir koi 2 petang macam2 acara ada...terutamanya tuk kanak2 la...ada talk dari Friso Gold..itu yg hubby aku dapat pillow tu..huhuhu jawab soalan yg friso bagi...huhuhu..baguih gak hubby aku tu...ingatkan dia tak berminat nak joint....dia dengar talk tu dari mula sampai habis...bravobravo hubby aku...

talk dari Friso Gold
Bilik khas tuk budak2 yang bawah umur 3 tahun pun ada...bleh la sesapa yang anak bawah 3 tahun main dalam bilik tu...termasuk la anak aku..tapi anak aku masuk situ kejap jer ...dia boring main mainan kat situ...dia lebih suka main gelongsor yang tinggi tu...berani betui die....




Lunch time...lapor gak perut...jom makan...sodap eh lauk pauknyer...siap aku kena tunggu second round lg...first round punya makanan dah abih....
jom makan............


paling yang aku tak tahan time Magic Show...asyik nak ketawa jer...aku duk kat depan jadi aku nampak la benang2 yg kuar dari baju dia tu...hahahaha...tapi itu lah yang dinamakan magic...betui kata si magician tu kalu kite berkedip mata walau sesaat pun kita pasti akan teruja dengan sume magic yang dia buat...sebab kita tak tahu macam mana dia buat...tapi bila kita nampak cara yang dia lakukan kompem kita nak ketawa macam apa yang aku nampak...wakakakakakaka...


dan tiba lah masa yang ditunggu-tunggu..pengumuman pemenang...emmmm sedih...tak menang....biasala dah masuk contest mestila nak menang...tipu la kalu ada org kata dia masuk contest bukan tuk menang kuikuikui...tapi tak pa la...asal dapat jemputan dari Nuffnang pun dah kira ok dah...so kepada pemenang tahniah ek...ucapan dari aku...lepas ni kalu ada contest lagi korang yang dah menang tu jangan la masuk dah ek...sebab nak bagi peluang kat org lain yang tak menang2 lagi ni...huhuhuhuhuhu...

apa pun thanks to cikgu Zaila...dia yang menaikkan semangat aku tuk anto aku punnya penyertaan....dapat gak aku invitation dari Nuffnang...walaupun aku tak menang....huhuhu thanks alot to Nuffnang & Friso Gold team...

with love

2 comments:

Related Posts with Thumbnails