moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, March 8, 2010

Strawbery Cameron Highland...yummy..yummy...




iuuiiii sedapnya.....sapa nk makan...hahaha..kalu nk yg fressh bleh la g cari kat Cameron Highland....

kenangan bersama-sama kengkawan pada 26 hingga 27 February 2010 di Cameron Highland.

26 February 2010.
koi 4 pagi dah bangun,sebab baju tak paking lagi.....hahaha...terhegeh-hegeh la berkemas...sib baik hubby bantu....tq B.hahaha...
sempat buat sandwich ...mana nk tau lapo waktu dalam perjalanan...
JAnji ngn kengkawan jumpa kat hentian Tapah Koi 9.oo pagi...jdi koi 7.30pg dh gerak...
Sampai kat hentian Tapah tepat jam koi 9.00pg..so tunggu le kengkawan yg lain...janji dgn lima keluarga....tunggu punya tunggu dkt koi sebelas gak la baru dapat berkumpul dn truskan perjalanan ke Cameron Hingland.
Sampai Cameron kami tinggal kat Penthouse Villa Dahlia kalu tak silap...hehehe aku pun dah tak brapa nk ingat...lepas seminggu baru sempat nk update kat blog....harini pun kebetulan ank demam..huhuhu bleh la cuti...sambil2 jaga ank sempat la berbloging......Mmang best...ada 6 bilik.cukup untuk 6 keluarga.....

sampai jer trus rehat dlu...masing2 kepenantan....pastu bapak2 g cari makan tengah hari...tapi petang tu tak leh lagi nk kuar g jalan2 sebab hari ujan....tak brani nk kuar takut ada yg demam nanti...so tunggu jer la kt dalam umah...sementara tunggu satu keluarga lagi tak sampai2...g asing sebab diaorunk ada hal...koi 6.30 ptg baru dapat kuar dr umah tu...hujan dah surut...nk g cari barang nk masak tuk malam kang.
menu simple jer...ayam barbekiu,sup sayur,ikan masin,sambal kicap....


sempat bergambo sambil2 mencari bahan yg nak dimasak.

sayur segar dari Cameron highland

malam tu kami makan makanan yg kami masak bersama-sama....best sangat....selesai makan...lepak2 sambil borak2...dah malam biasala...kalu kat cameron tu..terasa teramat sejuk....


anak2 come.....

byknya pipa membeli....lapo ker...

ni nk makan ka...nk berposing....






with love

2 comments:

  1. alamak tu fifa kan?membe saya tu heheh

    ReplyDelete
  2. ye ke....pipa pun kawan sy gak...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails