moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Sunday, March 7, 2010

Kara ok tara ok


Ini citer 2 minggu lepas...2 kenduri kahwin aku g...dapat la lunch free ari tu huhuhuhu...satu kat villa ukwah,satu lagi kat ...alamak tak ingat plak...soryy pada sang pengantin... Dua-dua pengantin ari tu kawan aku masa blajar kat Institut Profesional Baitulamal(IPB)...berseri seri sang pengantin...biasa la pengantin mesti la berseri kAN...baru la org tengok seronok...

selesai 2 kenduri tu,kengkawan ajak lepak kat karaoke kat Ampang Park.masing2 bwk ank dalam karaoke tu...hubby aku pun sebok gak nk nyanyi...lawak tul dgr suara dia...huhuhuhu sori ye B...kahkahkah....



ajip ngn Kak Yu dr Pahang pun turut serta...memang meriah tul kat dalam karoke tu....



kecik plak gambo ni....sapa lah yg snap...huhuhuhu jangan marah rrrrrr.


2 jam duduk lepak dalam karoke tu...aku yg tak nyanyi pun kering tekak ni ha...apatah lagi deme yg menyumbang kan suara kat dalam karoke tu...kuikuikui....sekali skala layan karoke...best gak...tapi kalu slalu bleh muntah aku ni....huhuhuhu

semua pakat2 lapar n dahaga....time mengisi perut lak....sambil2 tu bincang2 nk g Cameron Hingland.....


with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails