moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Tuesday, March 9, 2010

Cameron Highland part 2


ni cter sambungan hari ke dua....pagi sabtu tu aku bangun awai...sebab ank aku tasnim umairah terjaga awai...dai lapo....malam tu dia tdo awai..jadi bangun pagi dh lapo le...aku siapkan dia makan...pastu trus aku siapkan sarapan pagi....perancangan awal menu sarapan pagi nasi lemak dimasak oleh tangan2 bapak2 tapi malam tu deme kuar meronggeng...mana nk tanak nasi...aku pun dengan senang hati memasak tuk deme sume....tapi aku masak cara aku la...mujur deme mau makan...aku habiskan sume apa yg ada......

siap sarapan kami sume berkemas la nk check out...nak g shopping dulu apa yg patut kat cameron b4 lek kl...merancang bukan main lagi...aku kira2 byk gak la tempat nk singgah...

tapi sungguh malang ari tu...hanya sekadar singgah padar sayur-sayuran saja....sadis sungguh...kete boleh tahan banyak la kat sana...masing2 bercuti kat cameron kot....cuaca pun tak brapa nk mengizin kan...tetiba diarunk ajak lek awal ...nk singgah kara-ok kat ampang park...emmmm folow jer la...otw lek tu aku sempat plak membuang hasil perut ke di tengah jalan...huhuhuhumunkin jalan kat situ membuatkan tekak ku loya...hahahah..

tempat berkumpul mesti la hentian Tapah....lepak kat Shalala cafe...makan punya makn...hujan plak...pastu gerak trus ...yang mana nk g kara-ok,yg mana nk balik...ikot le haluan masing2.

membeli belah di pasar sayur sayuran

babah menjaga anak...ibu g beli belah...

sempat plak makan bersuap...

bergambo kenangan

Elly + Pipa = Eryn n hussin Mudrik

Atan + Katt = Aina n Anuar...sorry gambo nuar tak der...

Ayip + Oggie = Affif

Ajip + Kak Yu = Husna

Syaman + Ayu = Asyraff

Thanks a lot buat event Director kite...en.Elly n Isteri.....kepada sume juga...thanks a lot...............


with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails