moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Saturday, March 6, 2010

Elly Mazlien



Arini lepak kat umah jer...ank tak sihat......pagi tadi kali ketiga bawak dia g klinik......demam dr ari Khamis....tak kebah2 lagi...sian gak tengok dia...semalam pun terpaksa aku EL...huhuhuhu lepak2 kat umah...sambil jaga anak bleh gak layang blog.....huhuhuhu....

petang2 Sabtu ni layan citer tv satu best gak ...lakonan Elly Mazlin....dulu aku memang tak brapa gemar kat dia...tapi sejak2 dia berlakon ni...makin suka plak aku nengok dia...

cter kat astro biasa la dok main cter berulang jer...naik boring gak kalu nengook cter yg sama....
berbalik drama yg aku tengok ni ...tajuk ada rahsia dalam cinta...fuhhh tajuk bukan main lagi..heroin dia semestinya Elly Mazlein....best gak layan ......
baru2 ni plak cerita panas mengatakan Elly Mazlien penyebab keruntuhan rumahtangga org lain...huh gerun gak dengar...tapi pada aku apa yg jadi,jangan sesekali menunding jari meletakkan kesalahan pada org lain....sememangnya manusia tidak ada yg perfect...kalu salah sekang bukan selamanya akan buat salah...yg pastinya ada keinsafan....dan make sure kesalahan itu tidak berulang....
sian aku nengok Elly Mazlien menjawab soalan2 dr wartawan...tapi apa pun gud luck for Elly Mazlien..

INFO: Sharifah Aida Mazlin Syed Hanafi

Nama Komersial: Elly Mazlein
Tarikh Lahir: 17 Disember 1980
Asal: Behrang, Perak
Keluarga: Anak bongsu daripada tiga beradik
Kerjaya: Penyanyi, pelakon, pengacara



with love

2 comments:

  1. waaah, dah boleh jadik wartawan hiburan part time ni, hehehehee
    patutlah haritu nampak macam Tasnim tak seceria selalu, moga Tasnim cepat sembuh ya!!

    ReplyDelete
  2. hehehe...lepak2 sambil cari idea

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails