moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, November 16, 2009

Nak mendalami bahasa banjaq?

huhuhu...sesapa yg berminat tuk mendalami bahasa banjar bleh la lawat ke www.mypbm.org....klik je kt blog list tu....mak ayah aku keduanya dr banjaq punya keturunan....dulu masa aku kecik2 aku slalu dengaq mak ngan abah aku speaking banjaq....tambah plak kalu campoq ngn atok nenek aku lagi sakan depa berspeaking banjaq...cuma aku ja tak pandai nk speaking banjaq ni...bukan aku saja seluruh ahli keluarga aku sume nya tak pandai nak cakap banjaq.tapi aku masih bleh paham kalu dengar org speaking banjaq ni...kalu dkt kampung skang ni berkumpui adik beradik tak der nyer speaking banjaq...ni aku dah jumpa web ni...bleh gak aku blajo apa yg patut...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails