moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, November 23, 2009

The best menu today



Laksa2...sapa mau makan...emm...sedap nyer...hehehe perasan la plak...tetiba teringin nk makan laksa hasil tangan sendiri...dah lama tak bikin laksa ni...aku kalo masak laksa ni selalu buat 1 bungkus...nk makan aku+rizal+tasnim...lebihnya memang banyak...tapi dsebabkn aku memang hantu laksa..2 hari makan laksa pun aku tak kesah ...janji habis laksa aku tu..suami n anak aku bukannya makan sangat laksa...aku ja yg berpulun-pulun makan laksa...huh...siap gak laksa aku hari ni...pagi tadi dh buat sarapan meggy goreng...buat rencah sendiri ler...aku kalu goreng maggy aku suka buat rencah sendiri...rencah macam nk masak bihun goreng @ mee goreng.....ala senang sgt....pejam mata sebelah pun bleh siap...huhuh...lunch plak ditaja oleh kawan aku....dia kawin arni...dekat sgt ngn umah aku...tak sangka plak ada kawan waktu aku belajar di IPB duduknyer kt Klang jugak...menu dier bleh tahan...sodap...ada plak udang sambal makanan kegemaran my doughter ...emmm yummy2..dh 6 tahun gak la tak jumpa...pastu yg bestnyer jumpe ngn kengkawan yg lain..walaupun tak ramai...tapi best sgt ...dpt jumpa ngn diaorg...lepas rindu aku...ye la...abis diploma sume hilang ntah kemana...ada jugak la yg masih aku contact...masing2 dengan kehidupan sendiri..teringat zaman belajo dulu...tak sakit kepala.pun...ye la...pk belajo jer..apa yg susah sgt...tapi bila dh masuk dunia pekerjaan baru ku tahu betapa susahnya nk hidup...huhuhu...nasib baik ler aku dpt keje...Alhamdulillah..tapi dugaan keje pun bukan main lg..masalahnyer...nyampah aku....masuk plak dunia rumahtangga...hehehe lg bertambah dugaan...masuk plak beranak pinak...huhuhu....itulah namanya kehidupan...apa pun yg berlaku...jadikn itu sume pengajaran....ingat jer dalam dunia ni tak dak org yg sempurna...kalu ada yg ngaku die sempurna memang dier mental disoder...hahaha...so..akan aku olah perjalanan hidup aku sebaik munkin...sehappy yg munkin....tuk suamiku n anak ku...luv u'll so much...............apa yg aku merepek ni....aku nk cter pasal laksa aku... la....balik jer kenduri tu...trus bli bahan buat laksa...nasib baik ada lg ikan kt kedai...bleh ler aku meneruskan menu tuk mkn mlm....tak sampai 1 jam siap laksa aku...emmapa lagi...jom makan......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails