moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Saturday, November 21, 2009

mee maggi cepat dimasak sedap dimakan





huhuhu...harini best gler ...masak maggi kt opis.pukui 5 ptg plak tu...yummyyummy...emm tengok gambo tu begitu menyelerakan...(parasan la plak )kengkawan lain sebok bertungkuslumus siapkn keja aku ada masa masak maggi huhuhu..seronok beb makan ramairamai...siap makan dgn bos lagi..kuikuikui..kawan2 yg lain jgn marah ekkkk..time hujan-hujan plak tu...hari pun sejuk dan nyaman pekena plak maggi kari panas...pergh terangkat bontot...aku plak memang spesis suka makan maggi...tak kira perasa apa pun janji namanya maggi memang aku telan....tapi tak leh la makan selalu...tak bagiuh tuk kesihatan..perencah diakn banyak ajinamoto..pastu plak maggi dia ada sejenis bahan yg di panggil "wet" kalu tak silap aku la..kalu aku salah tolong betulkan ek....ala@ macam lilin gitu...maggi antara makan ruji masa zaman kanak2 aku..siap makan sorok2..ye la nanti adik beradik aku yg lain minta..tak best rrr makan maggi share2 ngn org.....aku tak ingat masa tu aku umuq brapa...tapi seingat aku ada satu part tu aku memang hari2 telan maggi...balik dr sekolah...sampai jer rumah trus g makan maggi ...huhuhu terok betol...yg best nya meratah maggi mentah...buat ala2 mamee gitu...hahahahitu dulu punya cerita la..emmmm cerita pasai maggi ni aku teringat kt sorang kwn aku.."tragedi maggi rambut"masak maggi dalam microwave...munkin lama sgt kot tu yg jadi maggi rambot tu...tapi aku telan gak..sebab nama dia maggi...pesanan tuk kwn aku tu"jgn masak maggi rambut g tau,nanti tak dak orang nk makan" kuikuikuikui...nk masak maggi tu biarla ada bahan2 tambahan baru sedap...yg penting make sure ada sayur...barula nampak berkhasiat...

4 comments:

  1. oi..makan kat opis yea..mentang2lah bos join skali..suka ya;P

    ReplyDelete
  2. he..he..ku rase macam pernah gak telan me rambut tue

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails