moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, November 13, 2009

Besday Tasnim Umairah 7 july 2009




Besday Tasnim umur 3 tahun....tambah lagi setahun...gambo bersama ocu ayat die...emm sekejap rasanya masa berlau...anak aku dh 3 tahun...biasa la usia begini la dia makin cergas...makin bijak...makin cepat belajar apa yg kita buat...jadi betui2 kena hati2 bila dia depan mata aku...setiap hari balik jer dr nusery mesti ada benda baru yg dia belajaq...ada masa aku terkekek-kekek ketawa dgn gelagat dia...kekadang aku geram bila dia dh pandai melawan aku...emmph bak kata org banjaq geringitan nengok perangai dier...tahun depan dh nk masuk 4 tahun,tapi tasnim masih lg pakai pampers...huhuhu aku malas nk ajar dia g masuk toilet...biasa la aku ibu yg pemalas...tasnim dah pandai dh minta x nak pakai pampers..kekadang sampai dia nangis x nak pakai pampers...hurrrgh...aku yg tension sebab kena jaga waktu dia nk ke toilet..yg aku geram,dia bile dh terkeluar baru cakap..huh tu yg aku tak tahan...tapi sepatutnya aku patut ajar die...sorry tasnim ibu malas...huhuhu

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails