moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Sunday, November 22, 2009

Cekodok sosej koktel emmm yummy2



....Hujan yg turun bagaikn air mata...membasahi..(ntah aku dh lupa liriknyer...korang nyanyi sendirila...lagu Sudirman)hehehe...arini tak kemana-mana...Tapi pg tadi sempat la aku g keja jap...dalam malas-malas aku pun sampai gak kt opis..Alhamdulillah berjalan gak la keje aku yg tertangguh tu....kalu aku dok kt umah aku kena pk menu sarapan pagi n tengahhari....disebabkn keje so terlepas la dari memikirkan 2 menu tuk hr sabtu....hihihi..so....kena pk menu minum petang jer...apa mau bikin...yg senang2 saja....jeng2 maka terhasillah jempot2 sosej koktel....emmm...yummyyummy...petang2 yg sejuk ni kan...makan plak jempot2 panaasss...kira ok la....dah biasa buat cekodok pisang,udang,ikan bilis,ubikentang...ha...sesekali kite ubah suai skit resepi tu...sedap ke tak sedap ke...belakang kira juga...janji perrut kter leh makan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails