moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Friday, November 20, 2009

jom kumpui barang tupperware

Bling..bling..bling….berminat dengan barangan Tupperware? Ha…untk sales dari 9 nov-31 dec tengok la picture2 tu…berminat KE? Kalu nk tengok lebih lanjut design2 lain bleh klik kat icon Tupperware tu..aku jd dealer ,saja tuk beli kegunaan sendiri…tapi sambil2 tu cari gak kengkawan yg berminat nk kumpul Tupperware ni.dulu2 org suke kata yg bli barangan Tupperware ni org yg banyak duit…ihuhu sapa kata cam tu? Dulu aku pun tak berminat barangan Tupperware ni,maklumlah mahai….tapi skang tidak lagi…hehehhe sejak sejak dah menjadi ibu ni benda2 yg aku tak suka buat dulu menjadi hoby aku plak…huhuhu aku bli Tupperware ni pun time sale jer…kalu tak sale idok le aku membelinya…kecuali kalu ada rezeki lebih bulan tu bleh la tambah barangan Tupperware kt umah aku…setakat ni tak la banyak lg aku punya stok…aku kumpui skit2…kan skit2 lamalama jadi banyak….so kepada yg berminat bleh la tengok …tengok saja bukan kena bayaq duit pun…kuikuikui gambo yg aku paste ni memang berbaloi-baloi kalu bli..kol aku 012-6043159

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails