moneymoneymoney

buah hati ibu

buah hati ibu

Si Comel

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Followers

Monday, May 31, 2010

LAGENDA BUDAK SETAN


ha...ha..ha..kepada sesapa yg dah baca cter ni n suke dgn jalan cta dia semestinya tak sabaq nak nengok movie ni kan...seingat aku ,aku baca citer ni 12 thn yg lalu la...kalu ikot umuq aku skang...wpun dedulu aku baca berkali-kali tapi ingatan aku terhadap jln cter memang dh tak ingat langsung....uuiiihhh sungguh tak best...ok gak depa buat filem cang gini...harap2 filem ni meletup macam penjualan novelnyer rrrr....

aku pun cam nk p tengok gak wayangnyer nanti...huhuhu..nak tengok lisa surihani tu...minat gak kat die...mujuq depa amik die jd heroin..memang best la...so..TUNGGU....






with love

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails